MOBY ONTVANGT VOOR HET DERDE JAAR OP RIJ DE GOUDEN ZEGEL VOOR DE SERVICEKWALITEIT

DE MAATSCHAPPIJ VAN DE ONORATO ARMATORI GROEP, GEPREZEN DOOR HET DUITSE INSTITUUT VAN KWALITEIT EN FINANCIEN

Milaan, 05 December 2016 – Zorg voor passagiers, service van hoge kwalitiet, efficiënte en comfortabele veerboten. Dit zijn de onderscheidende kenmerken van Moby die, ook dit jaar voor de derde keer op rij, de Gouden Kwaliteitszegel heeft ontvangen; een prestigieuze erkenning van het Duitse Instituut van Kwaliteit en Financiën.
 

Moby, die de eerste plek inneemt in de sector “Overtochten en Veerboten” in Italië, is door zijn klanten samen met 5 andere competitors geëvalueerd, en won de eerste plaats in de classificatie met een rating van ongeveer 76% (Service Experience Score, de scoremeter voor klantloyaliteit gebruikt door het Duitse Instituut).
Bijna 8 op 10 klanten hebben Moby’s service met “zeer goed” beoordeeld en hoger dan het marktgemiddelde.

De prestigieuze zegel van het Duitse Instituut van Kwaliteit en Financiën is al Jaren een kwaliteitsgarantie voor consumenten en een succes voor bedrijven. De zegel wordt alleen toegekend aan bedrijven die  hun klanten 100 % tevreden kunnen stellen. Dit jaar zijn deze toegekend op basis van 125.000 beoordelingen van consumenten op 475 bedrijven in 70 verschillende economische sectoren.

Een succes die de Blauwe Walvis opnieuw heeft binnengesleept dankzij de kwaliteit van de talloze services voor de passagiers: comfortabele en goed ingerichtte cabines, shopping area, show lounge, zwembaden, bars, restaurants en pizzeria’s.
Speciale aandacht voor gezinnen die dankzij de Children World, ruime speelzalen voor kinderen, ontspannen van hun overtocht kunnen genieten.

"Wij feliciteren Moby" - aldus Christian Bieker, Directeur van het Duitse Instituur van Kwaliteit en Financiën - "met het uitstekende resultaat behaald in het onderzoek 'Beste van Italia-
Service Kampioenen'. Ook dit jaar staat Moby op de eerste plaats in de sector "Veerdiensten en scheepvaart" voor de beste service geboden aan klanten in Italië. Daarom wint Moby de belangrijke Kwaliteitszegel 'Numer èèn op gebied van Service'".


Tot en met 5.600 afvaarten naar Sardinië (t/m 30 per dag) en een maximale dagelijkse capaciteit van 70.000 passagiers. Moby, samen met Tirrenia, biedt het grootste verbindingsnetwerk en een ruime keuze aan vertrektijden en –havens, met de mogelijkheid van nachtovertochten tijdens het hoogseizoen dankzij een versterking van de vloot. Reizen met Moby en Tirrenia staat in het teken van ontspanning in een aangename omgeving en gezellige sfeer.