MOBY WINT DE KWALITEITSZEGEL VOOR HET VIERDE OPEENVOLGENDE JAAR

DE MAATSCHAPPIJ VAN DE “GRUPPO ONORATO ARMATORI” HEEFT DE PRESTIGIEUZE ERKENNING GEKREGEN VAN HET DUITSE KWALITEITS- EN FINANCIERINGSINSTITUUT

Milaan, 23 Oktober 2017 - Moby heeft voor het vierde opeenvolgende jaar de Kwaliteitszegel "Best in Italy – Campioni del Sevizio" gewonnen voor 2017/2018, de prestigieuze erkenning van het Duitse Kwaliteits- en Financieringsinstituut, niet alleen het belangrijkst in Italië, maar ook op internationaal niveau.

Een erkenning die het Moby’s harde werk beloont, de Maatschappij en de Gruppo Onorato Armatori met trots vervult, en de enorme dagelijkse inzet toont om de klanten de best mogelijke reiservaring te geven. Maximale aandacht voor de passagiers, highquality service en efficiënte en comfortabele veerboten vormen de basis van de Maatschappij van de Blauwe Walvis, met een compleet Italiaanse staf en het doel om de klant een ontspannen en vermakelijke reis te bieden met overtochten die Italië het hele jaar door met Sardinië, Corsica, Frankrijk en Elba verbindt.

De Maatschappij van de Gruppo Onorato Armatori heeft de eerste prijs gewonnen in de Sector “ Overtochten en Ferries“ op grond van de service geboden aan de klanten. Een overtocht met Moby is een unieke ervaring en dankzij haar onmiskenbare ferries en de “Made in Italy“ garantie, verzekert ze een bovengemiddelde  kwaliteit samen met de grappige Looney Tunes, voor groot en klein.

De Prijs, gegeven door het Duitse Instituut, heeft zich met de jaren bewezen als meest betrouwbare bron voor de kwalitiet van de Italiaanse bedrijfsservice, en is ontwikkeld in samenwerking met de Goethe Universiteit van Frankfurt. Het onderzoek betreft meer dan 133.000 consumentenbeoordelingen in Italië over 675 bedrijven van 89 verschillende economische sectoren. Het zijn diezelfde klanten die dankzij online stellingen de concurrerende bedrijven de zegels toewijzen.

“De kwaliteitszegel Nr. 1 SERVICE – Overtochten en Ferries” bevestigt Moby‘s hoge servicekwaliteit aan haar klanten,” aldus Christian Bieker, directeur van het Duitse Kwaliteits- en Financieringsintstituut. “Het bedrijf staat op de eerste plek van haar sector, met 77,1% SES-punten voor haar service. Dit houdt in dat bijna 8 op de 10 klanten Moby’s service als zeer goed heeft beoordeeld. Het Duitse Kwaliteits- en Financieringsintstituut feliciteert Moby, die voor het vierde opeenvolgende jaar in haar sector de eerste prijs voor Campioni di Servizio heeft gewonnen.”

Het is niet bij toeval dat de Maatschappij zich onderscheidt voor de vele services geboden aan haar klanten aan boord, dankzij een gekwalificeerde en gemotiveerde staf die altijd reageert op de veranderingen van de Vraag: van de shopping-area tot de show-lounge, de kinderzones, speelzalen, restaurants en selfservice met een mediterraans menu en kinderspecials voor de kleintjes. En dat niet alleen: met Moby beleeft ook u de trots en eeuwenlange traditie van de Italiaanse zeevaart.

T/m 4.700 afvaarten naar Sardinië (t/m 27 per dag) en een maximale capaciteit van circa 62.000 passagiers per dag. Moby, samen met Tirrenia, biedt het grootste verbindingsnetwerk en een ruime keuze in afvaartstijden, met de mogelijkheid om in het hoogseizoen zowel ‘s nachts als overdag te reizen dankzij een versterking van de overtochten. Reizen met Moby en Tirrenia betekent compleet op uw gemak reizen in een gezellige omgeving.