KLACHTEN

Binnen twee maanden na de datum waarop de service is verricht of had moeten worden verricht, kan de passagier een klacht indienen door middel van het volgende formulier of door het sturen van een aangetekende brief naar het volgende adres: Moby S.p.A. Via Larga 26 Milano 20122. Het definitieve antwoord op de klacht zal binnen twee maanden na ontvangst worden gegeven.

Persoonlijke gegevens
Reisgegevens
Ticketgegevens

Voeg bestanden toe (max 1,5mb)

WAARSCHUWING VOOR PASSAGIERS

Nadat u een klacht heeft ingediend in het vak NOME IMPRESA E RECAPITO en na zestig dagen na de verzending (voor reizen met afvaart van Italiaanse havens of aankomst in buiten EU-havens), is het mogelijk om contact op te nemen met de Regelgevende Instantie van Vervoer, volgens de (EU) verordening n. 1177/2010, betreffende de rechten van de passagiers tijdens vervoer over zee en binnenwateren, via het telematicasysteen (SiTe), beschikbaar op de website van de Autoriteit, of door een formulier in te vullen en te versturen via normale post naar het adres: Via Nizza n. 230, 10126 – Torino, of via mail naar het volgende email-adres:


Voor meer informatie bezoekt u www.autorita-trasporti.it

Voor de beslechting van geschillen met MOBY over tickets of andere services die u als consument koopt, kunt u gebruik maken van het ODR (Online Dispute Resolution Platform), dat wordt beheerd door de Europese Commissie. Het platform is hier beschikbaar.

Indien er niet binnen de hierboven vermelde termijn wordt gereageert op de klacht, kan de passagier gebruik maken van de procedure voor de buitengerechtelijke beslechting van geschillen en een tweede klacht indienen bij de regelgevende vervoersinstantie.