KLACHTEN

Binnen twee maanden na de datum waarop de dienst werd verleend of zou moeten worden verleend kan de passagier een klacht indienen met behulp van het volgende formulier:

Persoonlijke gegevens
Reisgegevens
Ticketgegevens

Voeg bestanden toe (max 1,5mb)

WAARSCHUWING VOOR PASSAGIERS

Nadat u een klacht heeft ingediend in het vak NOME IMPRESA E RECAPITO en na zestig dagen na de verzending (voor reizen met afvaart van Italiaanse havens of aankomst in buiten EU-havens), is het mogelijk om contact op te nemen met de Regelgevende Instantie van Vervoer, volgens de (EU) verordening n. 1177/2010, betreffende de rechten van de passagiers tijdens vervoer over zee en binnenwateren, via het telematicasysteen (SiTe), beschikbaar op de website van de Autoriteit, of door een formulier in te vullen en te versturen via normale post naar het adres: Via Nizza n. 230, 10126 – Torino, of via mail naar het volgende email-adres:


Voor meer informatie bezoekt u www.autorita-trasporti.it

Voor de beslechting van geschillen met MOBY over tickets of andere services die u als consument koopt, kunt u gebruik maken van het ODR (Online Dispute Resolution Platform), dat wordt beheerd door de Europese Commissie. Het platform is hier beschikbaar.