Wijzig uw boeking: gids, info en advies

It’s easy to modify or cancel your ticket with MOBY

Boekingswijzigingen

Als u een ticket heeft gekocht voor een MOBY overtocht via de online homepage van MOBY, kunt u zelf wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke online profiel.
Om wijzigingen aan te brengen en voor de toegang tot uw profiel is een MOBY Card noodzakelijk.
Hebt u nog geen MOBY-kaart? Hier registreren!
Een online ticketwijziging is mogelijk tot 24 uur voor uw vertrekdatum. Eventuele extra kosten kunt u betalen met de volgende creditcards (ook herlaadbare of prepaid creditcards): Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Diners.

U kunt ook telefonisch +49 611 1402 0 of per e-mail contact (info@mobylines.de) met ons opnemen. We zijn er om u te helpen. Een herboeking kan niet later dan 2 uur voor vertrek worden gemaakt, gelieve onze openingstijden te noteren.

Na een succesvolle herboeking ontvangt u uw nieuwe ticket in PDF-formulier naar uw e-mailadres dat u tijdens de boeking heeft opgegeven.

MOBY-banner-modifica-annullamento-821x350_EN

* For bookings made from 22/02/2021 to 31/07/2021 for departures with Moby and Tirrenia to Sardinia, Sicily and Corsica (Tremiti, Elba and Santa Teresa-Bonifacio-Santa Teresa excluded), no changing fees will be charged in case of amendment, only possible price differences are to pay. Not applicable retroactively.

GA NAAR MOBY CARD

Cancel or "park" your ticket online

On the Moby website, you can cancel or "park" your ticket directly online in three simple steps.
To do this, please have your booking details ready and follow the instructions to cancel or "park" your crossing.

Once you have confirmed your cancellation, you will receive an email with instructions on how to obtain the refund. If you have decided to "park" your ticket, we will email you a new parked ticket that you can use in 2022 as well.

Cancel or "park" your ticket online