Wijzig uw boeking: gids, info en advies

It’s easy to modify or cancel your ticket with MOBY

Boekingswijzigingen

Als u een ticket heeft gekocht voor een MOBY overtocht via de online homepage van MOBY, kunt u zelf wijzigingen aanbrengen in uw persoonlijke online profiel.
Om wijzigingen aan te brengen en voor de toegang tot uw profiel is een MOBY Card noodzakelijk.
Hebt u nog geen MOBY-kaart? Hier registreren!
Een online ticketwijziging is mogelijk tot 24 uur voor uw vertrekdatum. Eventuele extra kosten kunt u betalen met de volgende creditcards (ook herlaadbare of prepaid creditcards): Visa, Visa Electron, Mastercard, American Express en Diners.

U kunt ook telefonisch +49 611 1402 0 of per e-mail contact (info@mobylines.de) met ons opnemen. We zijn er om u te helpen. Een herboeking kan niet later dan 2 uur voor vertrek worden gemaakt, gelieve onze openingstijden te noteren.

Na een succesvolle herboeking ontvangt u uw nieuwe ticket in PDF-formulier naar uw e-mailadres dat u tijdens de boeking heeft opgegeven.

GA NAAR MOBY CARD

Annuleer uw ticket online

Uw reisplannen zijn veranderd?

Op de Moby-website kunt u uw ticket direct online annuleren in drie eenvoudige stappen.
Houd uw boekingsgegevens bij de hand en volg de instructies voor het annuleren van uw boeking.

Voordat u uw annulering bevestigt, heeft u de mogelijkheid om uit twee mogelijke alternatieven te kiezen:

  • 100% terugbetaling van het ticket in de vorm van een voucher die kan worden gebruikt tot 31.12.2021 voor vertrek van de oorspronkelijke vervoerder;
  • Annulering en terugbetaling minus de annuleringskosten volgens de Algemene Vervoersvoorwaarden.
ANNULEER UW TICKET